سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوباما، رامنی را به دروغگویی متهم کرد

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در رویکردی بسیار تهاجمی میت رامنی، رقیب جمهوری خواه خود را در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به دروغ گویی متهم کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، اوباما رامنی را متهم کرد که در مناظره تلویزیونی روز گذشته به دروغ گویی مبادرت کرده است.

اوباما گفت میت رامنی حقیقی از صحنه غایب بود.

اوباما در سخنرانی در دنور واقع در ایالت کلورادو در غرب آمریکا خطاب به رقیب خود گفت اگر می خواهی رئیس جمهور باشی باید حقیقت را به مردم آمریکا بگویی.

اوباما شامگاه چهارشنبه در نخستین مناظره که در دنور برگزار شد بر اساس افکار عمومی شکست خورده از صحنه خارج شد.

اوباما در برابر بیش از دوازده هزار نفر که در هوای سرد تجمع کرده بودند، اعلام کرد « وقتی که روی صحنه رفتم با این شخص بسیار سرحالی که ادعا می کرد میت رامنی است، دیدار کردم اما او نمی توانست میت رامنی باشد ».

اوباما که قدرت سخنوری اش در طول بیست و یک دقیقه سخنرانی کاملا با رفتار سست او در صحنه مناظره روز گذشته در دانشگاه کلورادو در برابر رقیب جمهوری خواه سرحال، در تضاد بود، تاکید کرد « میت رامنی حقیقی از یک سال پیش دور کشور می گردد و به افراد بسیار ثروتمند پنج هزار میلیارد دلار معافیت مالیاتی وعده می دهد ».

اوباما افزود « رامنی حقیقی می گفت ما به معلمان بیشتری در کلاس هایمان نیازی نداریم. اما شخصی که دیروز با من روی صحنه بود، گفت معلمان را دوست دارد ».

 اوباما همچنین خاطر نشان کرد « مردی که شب گذشته روی صحنه بود، نمی خواهد مسئولیت آنچه را که رامنی حقیقی از یک سال پیش می گوید، به عهده بگیرد ».
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.