سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقويت تروريسم درعراق توسط عوامل خارجي

رئيس مجلس اعلاي اسلامي تصريح کرد : تررويسم در عراق توسط عوامل خارجي و برخي گروههاي سياسي داخلي تغذيه مي شود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ سيد عمار حکيم درجمع سياستمداران و فرهنگيان عراقي بااشاره به ادامه ناامني ها در عراق گفت: تروريسم در عراق توسط دستهاي پنهان خارجي و همچنين برخي از گروه هاي سياسي داخلي که در حکومت هستند ، تغذيه مي شود.

اين نخستين بار است که حکيم به طور مستقيم برخي گروههاي سياسي عراقي را که نخواست نامشان فاش شود ، به دست داشتن در تروريسم متهم مي کند. رييس مجلس اعلاي اسلامي افزود: عده اي از سياستمداران عراقي از يک سو با دولت عراق هستند و از سوي ديگر عليه دولت و مردم عراق عمل ميکنند و با حمايت از تروريسم بر ضد آرمانهاي ملت اين کشور مي ايستند.

سيد عمار حکيم افزود : ماه هاي اينده منطقه و جهان شاهد تحولات ويژه و مهمي خواهد بود که بي ترديد بر اوضاع امنيتي عراق تاثير منفي خواهد گذارد .

وي از همه دستگاه هاي امنيتي عراق خواست با هوشياري در راستاي حفاظت از منافع ملي و مردمي عراق گام بردارند و در عملکردهاي نظامي و امنيتي خود براي رويارويي با اوضاع نابسامان منطقه و جهان تغييرات عمده اي ايجاد کنند.

حکيم به نوع اين تغييرات در منطقه و جهان اشاره اي نکرد. رئيس مجلس اعلاي اسلامي همچنين خواستار نابودي کامل تروريسم در عراق شد و گفت : فقط با نابودي  تروريسم در اين کشور ، مردم عراق روي خوش ارامي را خواهند ديد .

برچسب ها: مجلس ، عراق ، تروریسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.