سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصناف اهرم اصلی چرخه اقتصادی کشور هستند/ کلاسهاي آموزشي براي متقاضيان جواز کسب

رئیس شورای اصناف کشور اعلام کرد : اصناف اهرم اصلي چرخه اقتصادي کشور هستند .


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اصناف کشور،" قاسم نوده فراهانی" با اشاره به تحریم های غرب علیه ایران، افزود: هم اکنون نیز وضعیت اقتصادی کشور در شرایطی همچون دوران دفاع مقدس قرار دارد و دشمن از طرق مختلف درصدد ضربه زدن و آسیب رسانی به نظام جمهوری اسلامی است، به همین دلیل امروز نیز باید بیشتر از گذشته دست به دست هم داده تا بحران اقتصادی را پشت سر گذاشته و بر دشمنان پیروز شویم.

فراهانی اضافه کرد: در این میان اصناف به عنوان اهرمهای چرخه اقتصادی کشور، نقش موثری در رشد تولیدات ملی و استقلال اقتصادی کشور دارند و با توجه به نامگذاری رهبر معظم انقلاب مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، باید تلاش بیشتری در زمینه تحقق این شعار ملی داشته باشند.

کلاسهای آموزشی اجباری برای متقاضیان جواز کسب

وی در ادامه به کلاسهاي آموزشي اجباري براي متقاضيان جواز کسب اشاره کرد و گفت : برخی اخلالگران و سودجویان، با انواع تخلف از جمله گرانفروشی، برخورد نامناسب، فروش اجناس بی کیفیت و... قصد دارند نام و اعتبار اصناف را در میان مردم، بد جلوه دهند و از این طریق به مقاصد شوم خود که همان ایجاد تفرقه و اختلاف بین افراد جامعه است، برسند.

رئيس شوراي اصناف افزود: در این راستا برای افرادی که قصد اخذ مجوز در حوزه اصناف را دارند، کلاسهای آموزشی و توجیهی اجباری از جمله درس مکاسب، در نظر گرفته شده است که متقاضیان مجوز باید این دوره ها را بگذرانند.

برچسب ها: اصناف ، کلاس ، اقتصاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.