سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تبدیل شهر تبریز به شهری درجه یک برای گردشگران خارجی

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: پیشرفت کمی و کیفی زیرساخت‌ها، هتل‌ها و موزه‌ها، کلانشهر تبریز را به مقصد درجه یک کشور برای گردشگران خارجی تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، دبیری افزود: پیشرفت‌های حاصل شده طی چند سال اخیر در زیرساخت‌هایی همچون هتل‌ها، فرودگاه، راهنماهای انسانی و محیطی اماکن گردشگری و نیز پاکیزگی شهر، چهره تبریز را برای ورود و جلب رضایت گردشگران خارجی زیبا و آبرومند ساخته است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه روند توسعه و فعالیت‌ها طی چند سال اخیر به گونه‌ای بوده که اکنون وقتی گردشگری وارد کلانشهر تبریز می‌شود نظم، ترتیب و زیبایی را می‌تواند در جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهر مشاهده کند.

دبیری افزایش تعداد گردشگران ورودی به آذربایجان‌شرقی و به ویژه تبریز را در سال‌های اخیر قابل توجه توصیف کرد و گفت: فعالیت‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگر استان با همکاری دیگر دستگاه‌ها از جمله شورای شهر و شهرداری تبریز جایگاه این شهر و استان را در صنعت گردشگری کشور ارتقا داده و روزانه تعداد بسیاری از گردشگران خارجی سلامت از این شهر بازدید کرده و از خدمات آن بهره می‌برند.

این عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی آذربایجان‌شرقی در جذب گردشگر تاثیر به سزایی دارد، تاکید کرد: روند شناساندن و معرفی این جاذبه‌ها و نیز توسعه زیرساخت‌ها در استان بسیار مطلوب بوده است.

دبیری همچنین با اشاره به برگزاری جلسات مستمر و جدی کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: جلساتی که این کمیسیون با مراکز و اصناف مختلف گردشگری تبریز برگزار می‌کند، در راستای سرعت بخشیدن به روند فراهم کردن زیرساخت‌ها و بهبود خدمات ارائه شده کمک می‌کند./س

برچسب ها: تبدیل ، تبریز ، گردشگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.