سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ارتقا كیفیت خدمات با استفاده از نخبگان دردستگاه های اجرایی و اداری

استفاده از نخبگان در دستگاه های اجرایی و اداری، كیفیت خدمات و ارزش افزوده را ارتقا می دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون وزیركشور بر لزوم ظرفیت سازی در دستگاه های اجرایی برای حضور نخبگان تاكید كرد و گفت: باید این احساس و رفتار در جامعه ایجاد شود كه جذب نخبگان به بهبود خدمات در نهادها و سازمانها كمك می كند.

ناظمی اردکانی یكی از اهداف تشكیل بنیاد ملی نخبگان را معرفی استعداد های برتر به دستگاه های اجرایی و اداری دانست و افزود: تاكنون این بنیاد گامهای ابتدایی را برای زمینه سازی حضور نخبگان در بخش های دولتی ایجاد كرده است.

وی با بیان اینكه اقدامات بسیاری برای برقراری ارتباط میان دانشگاه ها و بخش صنعت كشور صورت گرفته است،ادامه داد: متاسفانه حلقه های واصل ارتباط میان این دو حوزه، با احداث پارك های علم و فناوری، با موفقیت چشم گیری مواجه نشده است.

رئیس سازمان ثبت احوال كشور،بر لزوم مطالعه راهكارهای رفع مشكلات بخش صنعت از دانشگاه ها تاكید كرد و گفت: باید صنعتگران از فناوری های كسب شده دردانشگاه ها برای ارتقای سطح كیفی تولیدات و ورود به رقابت با كالاهای خارجی استفاده كنند.

ناظمی اردکانی تجاری سازی تولیدات علمی را از نیازهای اساسی كشور دانست و خاطر نشان كرد: باید از تجربه سایر كشورها نیز در برقراری ارتباط موثر میان دانشگاه و صنعت استفاده و بستر لازم را برای برقراری ارتباط موثر و موفقیت آمیز میان این دو بخش ایجاد كرد./س

برچسب ها: ارتقا ، کیفیت ، خدمات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.