سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) توهین به ارزشها و اعتقادات مسلمان جهان

اهانت به ساحت پیامبر اسلام (ص) توهین به ارزشها و اعتقادات مسلمان جهان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مشاور معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات كشورگفت: دشمنان از سالیان گذشته با ترفندهای مختلف بر این تلاشند كه جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را از مسیر اصلی منحرف ساخته و اعتقادات مذهبی آنها را سست جلوه دهند.

حجت الاسلام حسینی الست افزود: خوشبختانه علیرغم تلاشهای بی وقفه دشمنان، مردم به ویژه جوانان و نوجوانان ایران و بالطبع سایر كشورهای جهان اسلامی نسبت به توطئه های شوم دشمنان آگاهند و از هیچ تلاشی برای خنثی كردن نقشه ها و افكار پلید آنها دریغ نمی كنند.

وی ساخت فیلم موهن آمریكایی و اسرائیلی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)‌را ناشی از افكار پست دشمنان دانست و تصریح کرد: مسلمانان جهان تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهند كه دشمنان بر مقدسات آنها اهانت كنند.

مشاور معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات كشور، تهیه و انتشار فیلم اهانت آمیز به ساحت مقدس حضرت محمد مصطفی(ص) و سایر مقدسات اسلام را امری كاملا برنامه ریزی شده دانست و گفت:‌ آمریكای جنایتكار با همكاری رژیم صهیونیستی هدایتگر واقعی این عمل غیر انسانی هستند.

حجت الاسلام حسینی الست ادامه داد: دشمنان علیرغم برخورداری از مجهزترین و مدرن ترین امكانات خود نمی توانند مانع گسترش دین اسلام در سطح جهان و متزلزل كردن اعتقادات مذهبی جوانان و نوجوانان مسلمان شوند.

وی خاطر نشان كرد: دشمنان با در پیش گرفتن این افكار و شیوه های واهی و بی نتیجه خود نه تنها سبب افزایش دین اسلام در سطح جهان می شوند بلكه با این شیوه انسجام و اتحاد مسلمانان اسلام بیش از پیش افزایش می یابد./س

برچسب ها: اهانت ، پیامبر ، توهین ، ارزشها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.