سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/ن

اردبیل در حل مشکل ترافیکی به مترو نیاز دارد

شهردار اردبیل گفت: اردبیل در مسیر توسعه واقعی خود به ویژه در حل مشکلات ترافیکی به مترو نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ صدیف بدری دیروز در نشست تخصصی مشکلات ترافیکی شهر اردبیل افزود: ما در برنامه پنج ساله توسعه اردبیل به این موضوع توجه جدی کردیم و مطالعه متروی اردبیل دور از ذهن و تصور ما نیست.

وی گفت: پیش نیاز آغاز مطالعه مترو، اتمام طرح جامع حمل و نقل و ترافیک اردبیل در اولویت‌های ماست به همین دلیل تاکید ویژه‌ای بر اتمام طرح‌های مطالعاتی حوزه حمل و نقل و ترافیک داریم.

بدری با اشاره به افزایش جمعیت اردبیل و تراکم تردد و رفت و آمد مردم افزود: با توجه به اینکه روز به روز بر جمعیت اردبیل افزوده می‌شود که ضرورت دارد رفته رفته در 15 سال آینده که اردبیل به یک کلان‌شهر تبدیل می‌شود مجهز به امکانات و تجهیزات روان‌سازی ترافیک شود.

شهردار اردبیل از این فرصت به عنوان بهترین زمینه برای توسعه یاد کرد و گفت:‌ هرچند امروز اردبیلی‌ها با مشکلاتی از این لحاظ مواجه هستند اما در نوع نگاه و برنامه‌ریزی‌ها باید به سمتی حرکت کنیم تا اردبیل به مرکزی برای گردشگری کشور تبدیل شده و ساخت مترو در آینده برای اردبیل اجتناب‌ناپذیر است که بایستی از هم‌اکنون به فکر آن بود.

بدری در ادامه افزود: خوشبختانه اغلب طرح‌هایی که برای امسال پیش‌بینی کرده‌ایم افتتاح شده و سعی داریم در حد امکان طرح‌های نیمه‌تمام برای سال‌های آینده باقی نگذاریم./س

برچسب ها: اردبیل ، حل ، مشکل ، ترافیکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.