سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

توهین به پیامبر (ص)، ریشه در شکست توطئه‌های دشمنان

توهین به ساحت مقدس پیامبر (ص) ریشه در شکست توطئه‌های دشمنان دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، مشاور معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به اینکه در دوره‌ای از تاریخ کانون جنگ‌نرم ایران بود، گفت: دشمنان برنامه‎‌ منسجمی را علیه نسل جوان شیعه تدوین کرده بودند، اما به دنبال بیداری اسلامی و گسترش ابزاری و ابعادی آن، در عمل با شکست مواجه شده و در پی توطئههای جدید برآمدند.

حجت الاسلام حسینی‌الست افزود: دشمنان اسلام، قرآن و پیامبر را محور مشترک میان همه مسلمانان یافته و در همین راستا توطئههای اخیر خود را طراحی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در وهله اول هدف دشمنان از توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) جلوگیری از گسترش دین مبین اسلام در میان مردم آمریکا و اروپا بوده و در پی آن هستند با تولیدات سینمایی خویش، دوگانگی و خشونت را در اذهان مردم خویش نسبت به پیامبر (ص) و دین مبین اسلام پدید آورند.

مشاور معاون بینالملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ادامه داد: دشمنان انتظار داشتند جوانان شیعه در طرح جنگ‌نرم از هویت دینی و ملی خویش ناامید شده و دچار آنارشیسم(هرج و مرج) ذهنی شوند و به لیبرال دموکراسی و فرقههای انحرافی گرایش پیدا کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: بهترین عمل در زمان کنونی تعریف و تبیین ابعاد جنگ‌نرم در مدارس، مساجد و سطح جامعه است، زیرا کسانی که در این عرصه زخمی می‌شوند قربانی شده و به بیراهه می‌روند.

حجت‌الاسلام حسینی‌الست، خاطرنشان کرد: در جنگ‌نرم جبهه دشمن مشخص نبوده و در برخی مواقع عوامل داخلی نقش دشمنی را ایفا می‌کنند که توهین به رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس در روزهای اخیر نشانگر این نکته است./س

برچسب ها: شکست ، توطئه ، دشمنان ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.