سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري دومين همايش تجليل از کارآفرينان در دامغان

دومين همايش تجليل از کارآفرينان در آبان ماه سال جاري در دامغان برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، رئيس شوراي اسلامي شهر دامغان در جلسه کميسيون اشتغال و کارآفريني شوراي اسلامي شهر دامغان که در سالن جلسات اين شورا برگزار شد گفت: دومين همايش تجليل از کارآفرينان در آبان ماه سال جاري در دامغان برگزار مي شود.

رضا زارع زاده گفت: اين همايش با هدف تشويق سرمايه گذاران و حمايت از آنان و تجليل از کارآفرينان برتر از سوي کميسيون اشتغال و کارآفريني شوراي اسلامي شهر دامغان و تعيين معيار و شاخص هاي کارآفرين برتر برگزار مي شود.

وي با اشاره به اينکه براي بهتر برگزار شدن همايش کارآفرينان دامغان از وزراي صنعت، معدن و تجارت جهاد کشاورزي و کار، تعاون و رفاه اجتماعي دعوت به عمل مي آيد افزود: هماهنگي هاي لازم در اين زمينه صورت گرفته و اميدواريم که وزرا بتوانند در اين همايش شرکت کنند.

وي از تشکيل کارگروه هاي تخصصي در روز برگزاري اين همايش خبر داد و افزود: با تشکيل اين کارگروه ها مي توانيم از نظرات و تجربيات کارشناسان در جهت تقويت اشتغال و سرمايه گذاري در اين شهرستان بهره بگيريم.

در اين جلسه هر يک از اعضا به بيان ديدگاهها و نقطه نظرات خود در زمينه هر چه بهتر برگزار شدن دومين همايش تجليل از کارآفرينان برتر دامغان پرداختند./ز

برچسب ها: همایش ، کارآفرین ، دامغان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.