سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

برگزاري نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست در مشهد

دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست گفت: این نمایشگاه با حضور سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با محیط‌زیست و نهادهای مردمی 23 تا 26 آبان امسال در مشهد برگزار می‌شود.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حمیدرضا ناطقی با اعلام اين خبر‌ اظهار داشت: تمام هماهنگی‌های لازم با مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خراسان رضوی برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست انجام شده است.

این مقام مسئول سازمان محیط‌زیست هدف از برگزاری این نمایشگاه را بستر‌سازی مناسب برای مشارکت عمومی در حفاظت از ‌محیط‌زیست، معرفی توانمندی‌های زیست‌محیطی در بخش خدمات فنی‌و‌مهندسی، آشنایی با مدیریت‌های زیست‌محیطی، آشنایی با سازمان‌های زیست‌محیطی و مراکز آموزشی و پژوهشی و اطلاع‌رسانی زیست‌محیطی عنوان کرد.

ناطقی در ادامه در خصوص برنامه‌های جانبی نمایشگاه محیط‌زیست افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در حاشیه این نمایشگاه، چهارمین همایش و نمایشگاه صنعت سبز نیز در مدت چهار روز برگزار می‌شود و به شرکت‌ها و موسسات حوزه محیط‌زیست که دستاوردهای جدیدی در جهت رشد و پیشرفت حوزه زیست‌محیطی ارائه كرده‌اند لوح سپاس و تندیس ویژه اهدا می‌شود.

دبیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست‌ خاطرنشان کرد:‌ طبق احکام صادره از سوی سازمان حفاظت محیط‌زیست، هیچ نمایشگاه‌ دیگری تحت عنوان دوازدهمین نمایشگاه محیط‌زیست کشور به غیر از نمایشگاه مشهد صلاحیت قانونی و اعتباری ندارد و از نظر سازمان حفاظت محیط‌زیست فاقد اعتبار قانونی است ./س 


برچسب ها: دبیر ، اجرایی ، دوازدهمین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.