سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

تحولات نیروی انتظامی تحسین برانگیز است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: تحولات نیروی انتظامی بسیار چشمگیر و تحسین برانگیز است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ابوالقاسم نصراللهی در دومین همایش راهوران محله استان مرکزی در اراک افزود: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب یکی از مهم ترین عوامل تحول در نیروی انتظامی است.

وی، دانش محوری، علم باوری و تعامل مردم را از دیگر عوامل این تحول دانست و گفت: پیش نیاز توسعه و بالندگی در جامعه امنیت است و نیروی انتظامی در این راستا تلاش ویژه ای دارد.

نصراللهی اظهار کرد: امنیت از بالاترین نعمت ها است که همه وظیفه دارند قدر آن را بدانند و در حفظ آن از هیچ کوششی دریغ نکنند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز در این همایش گفت: طرح راهوران محله یکی از طرح های بسیار موفق و تدابیر ارزشمند فرمانده انتظامی ناجا است.

سرهنگ ˈایرج کاکاوندˈ اظهار کرد: اجرای این طرح نقش بسیار موثری در کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی در راه های روستایی داشته است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیزگفت: بسیاری از تصادفات رانندگی و کشته شدگان این حوادث در راه های روستایی رخ می دهد که با اجرای طرح راهوران محله این امر کاهش چشمگیری داشته است.

سرهنگ مهدی حسنی افزود: طرح راهوران محله این استان از سال گذشته آغاز شد و در این راستا 199 نفر ساماندهی و آموزش های لازم را فرا گرفتند و در حال حاضر مشغول فعالیت هستند.

وی بیان کرد: مردم نقش بسیار در ارتقای انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی دارند و باید نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته باشند.

در پایان این مراسم از راهوران محله نمونه و جمعی از دستگاه های اجرایی استان مرکزی که در امر انضباط ترافیکی فعالیت دارند، با اهدای لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.