سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

وحدت جامعه اسلامی در سایه پرچم لبیک یا رسول الله است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: امروز وحدت و انسجام جامعه اسلامی در سایه پرچم لبیک یا رسول الله است و ثمره و نتیجه توهین به ساحت پیامبر اسلام (ص)، ننگ و رسوایی برای عاملان آن است.

حجت الاسلام ˈمحمد علاء الدینیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: امروز فریادهای لبریز از خشم آحاد امت اسلامی نشانگر عشق و علاقه عمیق به رسول خدا است.

وی با بیان اینکه نبی مکرم اسلام (ص) جان و تمامی وجود مسلمانان است، تصریح کرد: توطئه های شوم دشمنان نتیجه عکس داده است و شاهد اتحاد و خروش آحاد امت اسلامی از فرهنگ ها و قومیت های مختلف از اقصی نقاط جهان می باشیم.

امام جمعه دماوند افزود: آن روز که لیبرالیسم برای فرماندهی جهان، واژه ˈدهکده جهانیˈ را پیشنهاد کرد تا حاکمانش آمریکا و اسرائیل باشند، مبارزه با اسلام را آغاز کردند اما مگر می توان نور هدایت الهی را خاموش کرد.

وی گفت: این نور در قلب های مسلمانان جاریست، بر زندگی ما تابیده است، تمامی دنیا را روشن کرده و هر روز بیشتر از گذشته بسط و گسترش می یابد.

حجت الاسلام علاءالدینی با اشاره به افزایش آمار مسلمانان جهان بخصوص پس از حادثه 11 سپتامبر، خاطرنشان کرد: امروز وحدت جامعه اسلامی در سایه پرچم لبیک یا رسول الله است و آحاد مسلمانان جهان برای این شعار، جان خود را در طبق اخلاص قرار می دهند.

وی همچنین با اشاره به فشار ها و تحریم های اقتصادی معاندان علیه نظام مقدس اسلامی، اذعان داشت: طراحی ها و برنامه ریزی های خصم زبون در جهت دست کشیدن مسلمانان از آرمان های نبی مکرم اسلام (ص) است، اما زهی خیال باطل که با اراده الهی نمی توان درافتاد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان دماوند تصریح کرد: ادامه این قبیل خباثت ها چیزی جز دورویی، ننگ، نفاق و نفرت برای دشمنان به ارمغان نخواهد آورد، چرا که امروز آزموده را آزمودن خطاست و مسلمانان جهان همچون دوران صدر اسلام، بر حفظ ارزش های والای خود هر چه در توان دارند فریاد می کنند./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.