سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبيب اسماعيلي:

نباید دبیرهای جشنواره ها را مدام تغییر دهیم

یکی از نقاط قوت جشنواره امسال حضور مشتاقانه مخاطبان در سالن سینماها و نشست ها و میزگردهاست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ حبیب اسماعیلی، تهیه کننده سینمای ایران در گفت و گو با روابط عمومی دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ گفت : هر جشنواره ای که دبیری آن را محمد خزاعی برعهده داشته باشد از نظم خوبی برخودار است و در شکل و شمایل وزینی برگزار می شود .
وی افزود : همچنین در این جشنواره جلسات نقد و بررسی فیلم ها خیلی پربار بوده و با استقبال بیشتری نسبت به گذشته رو به رو شده است .
وی افزود: البته هر کار اجرایی با فراز و نشیب ها و نقص هایی همراه خواهد بود که می توان آن را در دوره های بعدی جبران کرد.
اسماعیلی معتقد است : تنها مشکلی که من همیشه روی آن تاکید می کنم اجتناب از این تغییر و تحول هاست. چرا باید اینقدر دبیرهای جشنواره و مدیران مختلف را تغییر داد. باید اجازه بدهیم که مثلا این گروه که تجربه برگزاری جشنواره های گوناگونی را داشته اند در همین موضع بمانند و افرادی دیگر نیایند و از نو آزمون و خطا کنند .
وی عنوان کرد : یکی از نقاط قوت جشنواره امسال  حضور مشتاقانه مخاطبان در سالن سینماها و نشست ها و میزگردهاست. از نظر ما اهالی سینما هم همین که در این شهر 2سینما از دست رفته احیا شده و به بهره برداری رسیده است، برکت بزرگی برای این جشنواره و دست اندرکاران آن محسوب می شود. اینها قدم های مثبتی که یک جشنواره با حضورش در شهرهای جدید آن را آباد کند .
وی خاطر نشان كرد: مشکلی که سینمای ما در کلیت خود دارد ، چه در ژانر دفاع مقدس و چه در ژانرهای دیگر ، کمبود سالن سینما و پردیس های خوب است.خوب است زمانی که برای یک جشنواره ای بودجه ای تعریف می شود، بخشی از آن به ساخت سالن های سینما در تهران و شهرهای مختلف اختصاص پیدا کند./ص

 
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، مقاومت ، دبیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.