سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنگ انضباط اجتماعي در کردستان نواخته شد

در پنجمين روز از هفته ناجا زنگ انضباط اجتماعي با حضور سرهنگ آژنگ معاون هماهنگ کننده انتظامي کردستان وفرماندار سنندج در دبيرستان دخترانه مائده سنندج نواخته شد.

به‌ گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس،زندگ انضباط اجتماعي در دبيرستان دخترانه مائده سنندج با حضور سرهنگ پاسدار جعفر آژنگ معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان کردستان،فرماندار سنندج،مسئولان منطقه دو آموزش و پرورش سنندج نواخته شد.
در اين مراسم معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان کردستان طي سخناني با اشاره به پيام هفته ناجا در سال جاري خدمت رساني به مردم را يکي از اهداف پليس دانست و بيان داشت:تقارن هفته ناجا با مهرماه و بازگشايي مدارس يکي از اهداف ناجا در خدمت رساني به مردم و بويژه دانش آموزان مي باشد.
وي افزود:در جامعه ما بيش از 98درصد مردم با پليس هميار و همدل بوده و در برخورد با دو درصد از خلافکاران و مجرمان با پليس همکاري لازم را دارند و اين دو درصد افراد منحرف با وجودهمکاري مردم و شما دانش آموزان با پليسي به هيچ عنوان به اهداف پليد خود نخواهند رسيد.
سرهنگ آژنگ در خاتمه سخنان خود وجه تمايز نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران با پليس ساير کشورها را مردمي بودن و در خدمت مردم بودن آن دانست و خاطر نشان کرد:ما خدمتگزار مردم هستيم و اين نعمت بخاطر وجود فرماندهي زعيم عاليقدر و مرجع تقليد بزرگي همچون مقام معظم رهبري بر نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران مي باشد.
در ادامه اين مراسم مسابقه انتظامي در ميان دانش آموزان با پرسيدن سوالات مربوطه از دانش آموزان برگزار شد و بعد از قرائت پيام مهرتوسط سروان محسني فرد از تعدادي از دانش آموز فعال در عرصه برقراري نظم و امنيت با اهداي جوايز تقدير به عمل آمد./ف
برچسب ها: زنگ ، انضباط ، اجتماعی ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.