سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تحویل 130 واحد مسکونی به زوج های جوان

130 واحد از دومین پروژه مسکن مهر زوجهای جوان استان قم در هفته گرامیداشت ازدواج به زوجهای جوان تحویل و تا پایان سال 91 آمادگی تحویل 110 واحد دیگر از سومین پروژه مسکن مهر زوج های جوان را داریم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمد توکلی کیا اظهار داشت: زوج‌های جوان برای صاحبخانه شدن با کمترین سهم آورده و دولت با بیشترین سهم آورده اقدام می‌کند و از این طریق به حمایت از زوج‌های جوان ‌پرداخته و آرزوی خانه دار شدن زوج های جوان را محقق کرده است.
توکلی کیا ادامه داد: سازمان مردم نهاد طلوع پیوند آسمانی در سال های 89 و 90 با انعقاد تفاهم نامه با بانک های عامل استان نسبت به پرداخت تسهیلات 50 و 100 میلیون ریالی سهم آورده زوج های جوان را تضمین کرد و زوج های جوان تنها با در دست داشتن سند ازدواج و پرداخت اندک مبلغی صاحب خانه خواهند شد که این شیوه در کشور بی نظیر بوده و موجب رضایت بسیار خانواده ها و زوج های جوان شده است.
دبیر جشنواره ملی پیوند آسمانی تصریح کرد: نقش دولت نهم و دهم در رفع مشکل مسکن خصوصا مسکن زوجهای جوان ستودنی است و زحمات مسئولین استان از جمله استانداری قم، اداره کل مسکن و شهرسازی استان قم و اداره کل تعاون استان قم در اجرای صحیح و سریع پروژه مسکن مهر در استان قم قابل تقدیر است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.