سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سازمان‌هاي مردم نهاد به زودي سازماندهي خواهد شد

عضو كميسيون اجتماعي گفت:‌ به زودي طرح سازمان‌هاي مردم نهاد در دستور كار كميسيون اجتماعي قرار گرفته و مواد باقيمانده نيز به تصويب خواهد رسيد.

عبدالرضا مصري نماينده كرمانشاه در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از تصويب مواد باقيمانده طرح سازمان‌هاي مردم نهاد خبر داد و گفت:‌ طبق اولويت‌بندي‌هاي صورت گرفته اشتغال، تورم و مسكن مهمترين دغدغه مردم بوده و لذا رسيدگي به اين موضوع در اولويت بعدي قرار دارد.

وي تصريح كرد: بعد از رسيدگي به مشكلات اصلي مردم، مواد باقيمانده طرح سازمان‌هاي مردم نهاد در دستور كار كميسيون اجتماعي قرار گرفته و به تصويب خواهد رسيد.

عضو كميسيون اجتماعي خاطرنشان كرد:‌ با تصويب مواد باقيمانده طرح سازمان‌هاي مردم نهاد (سمن‌)ها و بعد از تاييد شوراي نگهبان، قانوني جامع و مدون در خصوص سازمان‌هاي مردم نهاد خواهيم داشت كه مي‌تواند به حل مشكلات اين حوزه كمك كند.

گفتني است؛ سازمان‌هاي مردم نهاد به سازمان‌هايي اطلاق مي‌شود كه بدون وابستگي به نهاد يا سازمان دولتي و به صورت مستقل توسط مردم اداره شده و در حوزه‌هاي مختلف حضور خواهند داشت.

همچنين طرح سازمان‌هاي مردم نهاد در مجلس هشتم پيگيري و 26 ماده از 43 ماده اين طرح به تصويب رسيد و مواد باقيمانده نيز به زودي در كميسيون اجتماعي مجلس نهم به تصويب خواهد رسيد.

انتهاي‌پيام/

برچسب ها: سازمان ، مردم ، نهاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.