سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رازقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

برگزاري نخستين اردوي جهادي در حوزه دامپزشکي

مسئول بسيج دانشجويي دانشکده دامپزشکي دانشگاه علوم و تحقيقات از برگزاري اردوي جهادي در شهرستان تايباد به منظور پيشگيري از بيماري‌هاي مشترک انسان و حيوان و کمک به روستاييان به همت بسيج دانشجويي خبر داد.

پيام رازقي مسئول بسيج دانشجويي دانشکده دامپزشکي دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقيقات در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، از اردوهاي جهادي اين دانشگاه در شهرستان تايباد خبر داد.

وي ادامه داد: اين اردوي جهادي به شهرستان تايباد به منظور پيشگيري از بيماري‌هاي مشترک انسان و حيوان، ارتقا سطح بهداشت و درمان، ويزيت و درمان احشام منطقه، بازديد از قرنطينه مرزي و کمک به روستاييان به همت بسيج دانشجويي برگزار مي‌شود.

رازقي اعضاي اعزامي به اردوي جهادي را متشکل از اعضاي هيات علمي اين دانشگاه و دکتران متخصص دامپزشکي اعلام کرد و گفت: اردوي جهادي به شهرستان تايباد واقع در استان خراسان رضوي با مشارکت شبکه دامپزشکي، سپاه انقلاب اسلامي، دانشگاه ازاد اسلامي واحد تايباد و متخصصان دانشگاه علوم و تحقيقات اواخر مهرماه سال 91 برگزار خواهد شد.

اين فعال دانشجويي اظهار داشت: بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقيقات پيش از اين اردوي جهادي (سازندگي، فرهنگي) در تيرماه به ايلام داشته و اين اردوي جهادي به مناطق کم برخوردار تايباد سومين برنامه بسيج دانشجويي است.

مسئول بسيج دانشجويي دانشکده دامپزشکي دانشگاه علوم و تحقيقات در پايان خاطرنشان کرد: اين اردو اولين اردوي جهادي در حوزه دامپزشکي در سطح کشور است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.