سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

بی تأثیری تحریم ها،اثری بر روند صادرات غیرنفتی استان اصفهان

مدیرکل گمرک اصفهان گفت:مبادله 230 قلم کالا با 51 کشور در نیمه نخست سالجاری، نشان از بی اثر بودن تحریم ها بر روند صادرات غیر نفتی این استان حکایت دارد .

 اسدالله احمدی ونهری در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان افزود:در شش ماه اول امسال، صادرات کل استان یک میلیارد و 792 میلیون دلار بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزن و ارزش، 45 درصد افزایش داشته است.

به گفته وی،استان اصفهان11 درصد از کل صادرات کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه717 میلیون دلار از صادرات اصفهان از طریق حمل زمینی انجام شده است، افزود: این مقدار از نظر ارزشی 40 درصد و از نظر وزنی 35 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گفته وی،652 میلیون دلار صادرات استان از طریق حمل دریایی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی 64 درصد و از نظر ارزشی 36 درصد افزایش داشته است.

احمدی ونهری گفت:400 میلیون دلار نیز از طریق حمل هوایی از استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزشی 22درصد افزایش یافته است.

وی افزود:در زمینه حمل با قطار بالغ بر20 میلیون دلار صادرات از این طریق انجام شده که نسب به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی و ارزشی یک درصد افزایش یافته است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.