سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده مردم نطنز و قمصر:

بانک‌ها گلوي واحدهاي صنعتي را براي بازپرداخت بدهي‌ها مي‌فشارند

نماينده مردم نطنز و قمصر در مجلس با اعلام نيمه تعطيل شدن صنايع اين حوزه انتخابيه گفت: متاسفانه بانک‌ها گلوي واحدهاي صنعتي را براي باز‌پرداخت بدهي‌ها مي‌فشارند.

محمد فيروزي نماينده مردم نطنز و قمصر در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگارپارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان‌اينکه کشاورزي اين منطقه رو به نابودي است، گفت: بحث کشاورزي در شهرستان قمصر به دليل کمبود آب، عدم توجه مسئولين به بحث آبخيزداري و عدم حمايت از کشاورزان رو به رو نابودي است.

وي در ادامه به منطقه بادرود در حوزه انتخابيه خود اشاره کرد و افزود: با توجه به اينکه شهر بادرود در قلب کوير واقع شده ، صنعت کشاورزي با کمبود شديد آب و همچنين عدم حمايت دولتيان و جهاد کشاورزي از کشاورزان اين منطقه مواجه است که باعث شده اکثر کشاورزان به مهاجرت از اين منطقه رو بياورند.

عضو کميسيون عمران در ادامه به تشريح پيگيري‌هايي که در اين زمينه انجام شده اشاره کرد و اظهار داشت: وزراي جهاد کشاورزي و نيرو قول دادند اقداماتي را جهت ساماندهي آب منطقه و لوله گذاري نهرهاي آب انجام دهند، اما اينکه تا چه حد اين قول‌ها به بار بنشينند نياز به زمان دارد.

نماينده مردم قمصر و نطنز با بيان اينکه شهرستان نطنز يک شهرستان صنعتي است نيز اظهار داشت: فولاد نطنز، کارخانجات نساجي و کارخانه هاي توليد دستمال کاغذي در اين شهرستان متاسفانه با شرايط موجود قادر به بازپرداخت وام‌هاي خود نيسيتند و نيمي از آنها نيمه‌فعال شدند و برخي نيز در حال تحليل کارکنان خود هستند.

وي در خاتمه يادآور شد: در خصوص مشکل سرمايه در گردش صنايع اين حوزه انتخابيه جلساتي با وزير نفت و مسئولين آنها صورت گرفته ولي عملا کاري در حل اين معضلات تا کنون صورت نگرفته است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کمیسیون ، صنایع ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.