سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو كميسيون آموزش مجلس:

طرح استيضاح وزير آموزش و پرورش كليد خورد

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: طرح استيضاح حميدرضا حاجي‌بابايي وزير آموزش و پرورش هفته آينده در صحن علني بهارستان مطرح خواهد شد.

عبدالوحيد فياضي نماينده مردم نور و محمود‌‌ آباد در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از احتمال استيضاح وزير آموزش و پرورش خبر داد و گفت: طرح استيضاح حميدرضا حاجي‌بابايي وزير آموزش و پرورش هفته آينده در صحن علني بهارستان قرائت خواهد شد.

وي در ادامه با بيان اينکه وزير آموزش و پرورش شايسته استيضاح است، گفت: البته پيش از اين نيز امضاهايي براي استيضاح حاج‌بابايي جمع‌آوري شده بود ولي اين امضاها از هفته آينده افزايش پيدا خواهد کرد.

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس همچنين در تشريح محورهاي استيضاح حاجي‌بابايي گفت: نحوه اجراي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش، نظام آموزشي 6-3-3 و عدم پاسخگويي به انتقادات وارده، وضعيت هزينه‌هاي آموزش و پرورش، جذب نيروي انساني خارج از قاعده و برخي تخلفات ديگر از جمله محور‌هاي استيضاح وزير آموزش و پرورش است.

وي در پايان خاطر نشان کرد: حاجي‌بابايي حرف‌هاي جالبي مي‌زند ولي در عمل به هيچ يک از آنها عمل نکرده و در اصطلاح، کار‌هاي وزارتخانه تحت مديريتش را به امان خدا رها کرده است.
انتهاي پيام/
برچسب ها: استیضاح ، وزیر ، آموزش ، پرورش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.