سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/معاون وزیر صنعت و معدن

باز پس گیری دو هزار هکتار از زمینهای راکد شهرک های صنعتی از مالکان

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از باز پس گیری بیش از دو هزار هکتار از زمین های راکد واگذار شده به متقاضیان احداث شرکت در شهرک های صنعتی کشور، خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان فخرالله مولایی  در جلسه بررسی مشکلات شهرک های صنعتی شهرستان مبارکه اصفهان افزود: دارندگان زمین در شهرکهای صنعتی باید در مهلت قانونی برای فعال سازی آن اقدام کنند.

وی افزود: افرادی که با انگیزه سودجویی و ویژه خواری این زمین ها را در اختیار گرفته اند اگر همچنان راکد بگذارند، توسط مراجع قانونی از آنها گرفته و به کسانی که اهلیت داشته باشند واگذار می شود.

مولایی با تاکید بر اینکه باید با سرعت بیشتر این زمین ها و سوله های غیر فعال باز پس گرفته شود، اظهار داشت: هر کسی که توانایی احداث شرکت و فعالیت صنعتی را ندارد باید زمین ها را تحویل دهد.

وی در باره ناحیه صنعتی دهسرخ مبارکه اصفهان گفت: زیرساخت های این شهرک مناسب است و آسفالت معابر آن نیز تا چند هفته دیگر آماده خواهد شد.

در این جلسه مسایل و مشکلات صنعتگران واقع در شهرک صنعتی مبارکه بررسی و در خصوص مسایل موجود در مسیر احداث شهرک صنعتی دوم مبارکه و ناحیه صنعتی دهسرخ تصمیم گیری شد/ع.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.