سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

شرجی در شهرهای جنوبی خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان از آغاز دور جدید شرجی در شهرهای جنوبی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،مسعود دهملایی امروز  در اهواز اظهار داشت: با تغییر سوی جریانات به سمت جنوب غربی از امروز و تداوم آن تا اواخر وقت فردا انتظار افزایش رطوبت و شرجی در نیمه جنوبی استان به ویژه در مناطق ساحلی وجود دارد.

وی ادامه داد: در لایه میانی جو نیز از امروز خط ناپایدار در غرب استان شکل می‌گیرد که باعث ابرناکی در بیشتر نقاط خوزستان خواهد شد و رگبار در ارتفاعات نیز دور از انتشار نیست.

دهملایی تاکید کرد: آسمان استان کمی تا قسمتی ابری گاهی با افزایش ابر، در نیمه جنوبی همراه با رطوبت و شرجی و در بعضی ساعات توام با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: وضعیت هوای خوزستان صاف گاهی همراه با غبار و مه رقیق، جهت باد جنوب غربی تا شمال غربی، سرعت باد 10 تا 20 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 35 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

دهملایی خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته هندیجان با 42.2 و ایذه و دهدز با 19 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

وی همچنین درباره شرایط دمایی در شهرستان اهواز تاکید کرد: حداکثر دمای اهواز به 40 و حداقل به 21 درجه سانتیگراد خواهد رسید./ع
برچسب ها: شرجی ، شهرها ، خوزستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.