سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

اولویت اول مجموعه یادگار امام ره تبریز ساخت دیوار و حصارکشی است

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در جریان بازدید از مجموعه بزرگ ورزشی یادگار امام ره گفت: اولویت اول مجموعه یادگار امام ره تبریز حصارکشی و ساخت دیوار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، ترکاشوند افزود : به جهت وجود معارضین به محدوده این مجموعه در اولین گام عملیات حصار کشی آغاز خواهد شد و این حصار کشی با نقشه دقیق اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی انجام خواهد پذیرفت.

وی تصریح کرد : اولین گام در کاهش مشکلات استادیوم اولویت بندی های آن بود در سال 90 جایگاه خبرنگاران و دوربین های مداربسته و تاسیسات آبرسانی بود که محقق شده است .

ترکاشوند همچنین افزود : 15 هزار صندلی از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن وزرشی کشور خریداری خواهد شد و در استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام ره نصب خواهد شد.

وی همچنین خبر از نصب آسانسور و افزایش توان گرمایشی جایگاه ویژه استادیوم ، تصمیمات جدید در خصوص پیمانکار پروژه های استادیوم های فوتبال شهرستانهای مراغه و مرند و تسریع در اجرای تکمیل آنها و پیست دوچرخه سواری تبریز داد.

ترکاشوند به همراه مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی از روند اجرای ساخت استخر قهرمانی ، مسیر تقاطع غیرهمسطح ، در مجموعه ورزشی یادگار امام ره تبریز بازدید کردند./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.