سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اردبیل در نوسازی مسکن زلزله‌زدگان پیشتاز است

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: بنیاد مسکن استان اردبیل در نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن زلزله‌زدگان در شهر اهر دستگاهی پیشتاز و نمونه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ احمد حاج‌‌علیزاده  در جلسه برسی طرح‌های توسعه ساخت مسکن در مناطق زلزله‌زده افزود: تا کنون یک هزار و 485 مورد تشکیل پرونده و بیش از 590 معرفی به بانک را شاهد بودیم به طوری که تعدادی از واحدهای مسکونی احداثی تکمیل شده و به تدریج در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کارهای عمرانی و اجرایی به سرعت در این مناطق در حال اجراست، افزود: با توجه به سرمای هوا و ضرورت احداث سرپناهی برای زلزله‌زدگان ما تمام تجهیزات و امکانات خود را به کار گرفتیم تا کار عمرانی و اجرایی سرعت بیشتری به خود بگیرد.

حاج علیزاده فعال بودن 92 دستگاه ماشین آ‌‌لات سنگین و فعالیت 9 ستاد معین بازسازی در شهرهای مختلف را یادآور شد و گفت: در حال حاضر حدود 60 واحد از مساکن زلزله‌زدگان اهر مراحل پایانی تکمیل را سپری می‌کند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در ادامه افزود: از یک ماه پیش بعد از آوار برداری و حمل مصالح به منطقه کارهای عمرانی و اجرایی را آغاز کردیم و حتی 13 اکیپ مهندسی ناظر را نیز در منطقه مستقر کردیم تا به ساخت و سازها نظارت بیشتری داشته باشد./س 

برچسب ها: اردبیل ، نوسازی ، مسکن ، زلزله ، زدگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.