سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

آغاز چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی در قم

مسئول انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از آغاز چهاردهمین جشنواره تئاتر استانی در قم خبر داد و گفت: این جشنواره 14 مهر ماه به کار خود پایان می‌دهد.

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، رضا ابوذربیان کرد: پس از فراخوان این جشنواره 15 اثر تا پایان مدت زمان تعیین شده به دبیرخانه ارسال شد.
مسئول انجمن هنرهای نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ادامه داد: هیئت انتخاب، شش اثر را از بین 15 اثر ارسالی برای شرکت در بخش مسابقه جشنواره برگزید.
وی نمایش قصه آژاک به کارگردانی محمدرضا شاهمردی، نمایش عهد دیرین به کارگردانی عطاءاله منتظری، نمایش کابوس کشدار شادی به کارگردانی صدیقه مشایخی، نمایش امشب باید بروم به کارگردانی فاضل حائری و نمایش زمان آخر به کارگردانی سعید برجعلی را شش اثر راه یافته به بخش مسابقه جشنواره تئاتر استان قم ذکر کرد.
وی ابراز داشت: نمایش‌های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره در مجتمع فرهنگی نور و مجتمع شهید آوینی به نمایش عموم گذاشته می‌شود.
وی اجرای نمایش‌ها در پلاتوی ماه و مجتمع نور را از تاریخ 11 مهر تا 14 مهر اعلام کرد و گفت : ساعت 15 و 30 دقیقه، 17 و 30 دقیقه و 19 و 30دقیقه ساعات بازدید از این اجراست./ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.