سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

محکومیت اقدام وقیحانه اهانت به پیامبر نور و رحمت (ص)

حوزه بسیج دانشجویی شهید خرازی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری، با انتشار بیانیه ای، اقدام وقیحانه غرب در ساخت فیلم موهن و هتک حرمت ساحت نورانی پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

در بیانیه حوزه بسیج دانشجویی شهید خرازی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری آمده است: « بار دیگر درماندگی و بیچارگی دشمنان بشریت از بیداری امت اسلامی، آنان را بر آن داشت که با بدترین روش های ممکن، کینه خود را از دین مبین اسلام نشان دهند.

( آنان ) این بار، با بخش فیلم موهن نسبت به شخصیت آسمانی پیامبر اسلام (صلوات الله علیه)، و توهین به زیباترین شکل بودن و ماندن، توهین به پیامبر امینی که جهان را با کلامش و دعوتش به مهربانی و همدلی، و حرمت نهادن به یکدیگر، به شگفتی انداخت، خشم و انزجار جهانی را علیه خود به راه انداختند.

این حرکت زشت و منسوخ شده استکبار جهانی، بیانگر ترس و نگرانی از اسلام است که دارد، تمامی دل های جهان را تسخیر، و آنها را از رسیدن به مقاصد شومشان، مأیوس و ناامید می کند.

حوزه بسیج دانشجویی شهید خرازی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان چهارمحال و بختیاری، ضمن محکومیت این اقدام وقیحانه، با اعلام تسلیت و تعزیت به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ولی امر مسلمین جهان؛ حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، از ملت مسلمان و شجاع ایران اسلامی می خواهد تا با تبعیت از فرامین رهبر عزیزمان، این واقعه جسارت آمیز را محکوم کرده و همچنین از مجامع بین المللی می خواهیم؛ این اقدام و توهین قبیح به پیامبر مسلمین (صلی الله علیه و آله و سلم) را محکوم نمایند. /س»

برچسب ها: محکومیت ، اهانت ، پیامبر ، اسلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.