سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرين‌منش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برآيند کنفرانس مطبوعاتي احمدي‌نژاد فرونشاننده التهاب نبود/ ضرورت توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري

عضو حزب مؤتلفه گفت: برآيند و نتيجه كنفرانس مطبوعاتي رئيس‌جمهور پيام‌آور وحدت، آرامش و فرونشاننده التهاب موجود در عرصه اقتصادي كشور نبود.

محمدجواد آرين‌منش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ در برآورد خود از نشست خبري روز گذشته رئيس‌جمهور گفت: اين نشست از اين لحاظ كه سه ساعت به طول انجاميد و فرصت كافي براي پاسخگويي به خبرنگاران داده شد،‌ مثبت ارزيابي مي‌شود اما برآيند و نتيجه اين كنفرانس مطبوعاتي پيام‌آور وحدت، آرامش و فرونشاننده التهاب موجود در عرصه اقتصادي كشور نبود.

عضو حزب مؤتلفه در ادامه با بيان اينكه در چنين شرايطي انتظار مردم از رئيس‌جمهور به عنوان شخص دوم مملكت ايجاد نشاط، اميد و وحدت در جامعه است، خاطرنشان كرد: در شرايطي كه بيش از هر زمان ديگري نيازمند وحدت، انسجام ملي، هماهنگي و همگرايي در ميان مسئولين عالي‌رتبه نظام، رؤساي قواي سه‌گانه و نهادهاي تأثيرگذار در كشور هستيم، رئيس‌جمهور در تمامي سخنان خود از اشخاص حقيقي و حقوقي متعدد،‌ رؤساي قوه مقننه و قضائيه،‌ رئيس سازمان صداوسيما،‌ رسانه‌ها و خبرگزاري‌ها و نهادهاي فرهنگي،‌ شهرداري تهران و نهادهاي اطلاعاتي و امنيتي كه رسالت مهمي را در شرايط كنوني بردوش دارند،‌ به شدت انتقاد مي‌كند و با فرافكني مسئوليت مشكلات و نابساماني‌ها را متوجه ديگران مي‌سازد.

وي افزود: احمدي‌نژاد در يك تناقض از همه نهادهاي مورد انتقاد درخواست كمك و همكاري براي خروج از مشكلات كرده و از آنها استمداد طلبيد.

آرين‌منش با انتقاد از نشست خبري روز گذشته احمدي‌ن‍ژاد گفت: رئيس دولت بايد يك چشم‌انداز روشن و اميدبخشي براي مديريت شرايط كنوني اقتصادي كشور و مهار تورم و كنترل نرخ ارز به جامعه ارائه مي‌كرد كه نكرد.

وي افزود: از ضروريات شرايط كنوني توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در جهت پيشبرد اقتصاد مقاومتي و تبديل تهديدها به فرصت‌هاست كه رهايي اقتصادي از نفت،‌ ارتقاي بهره‌وري،‌ كاهش مصرف و توجه به توليد داخلي از جمله آن است.

عضو حزب مؤتلفه در پايان خاطرنشان كرد: رئيس‌جمهور بايد توجه كنند گلايه كردن و توپ را در زمين ديگران انداختن موجب افزايش مشكلات و ايجاد تشنج در جامعه خوادهد شد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.