سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی "سالهای حادثه" به بخش رقابت نهایی جشنواره بین المللی کودک و نوجوان اصفهان

گروه کودک و نوجوان شبکه تهران برای اولین بار با ارائه یک اثر ویدئویی با نام "سالهای حادثه " در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان شرکت و فیلم نامبرده به بخش رقابت نهایی جشنواره راه یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، سعید چاری کارگردان فیلم"سالهای حادثه " درباره این فیلم گفت: داستان این اثر در مورد پسر بچه ای  9 ساله به نام «احمد علی» است که خیلی دوست دارد امام خمینی (ره) را از نزدیک ببیند و به همین دلیل برایش نامه‌ای می‌نویسد، امام جواب نامه ایشان را می‌دهد و می‌فرمایند که او هم همه فرزندان ایران زمین را دوست دارد حتما در صورت امکان به تهران بیاید تا از نزدیک همدیگر را ملاقات کنند. «احمد علی» که بی‌صبرانه منتظر این لحظه بود می‌خواهد به سرعت خودش را به جماران برساند اما در راه دچار مشکلاتی می‌شود و مردی ضد انقلاب دیدارش با امام خمینی (ره) را به تاخیر می‌اندازد و بین آن‌ها مبارزه سختی در می‌گیرد.
بنابراین گزارش، بازیگران این فیلم عبارتند از: میر طاهر مظلومی، امیر زریوند، مجید شهریاری، شراره رخام، ثنا صادقی، محمد آزادی ،سیاووش قاسمی، اردشیر کاظمی، فرشید شفیعی ، امین نبی الهی، صالح دلدم، محمدرضا رهبری، صفر کشکولی، سید جلال طباطبایی، بازیگر خردسال: علیرضا مظفری.
سایر عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان: ‌سعید چاری، تهیه‌کننده: محمد آزادی، نویسنده: ثنا صادقی، مدیر فیلمبرداری: امید رخ‌افروز، طراح صحنه و لباس: ‌عبدالرضا منتظری، احمد سعادت، طراح گریم: جنان صدفی و مدیر تولید: احسان لواسانی.
بیست و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان همزمان با روز جهانی کودک از 17 تا 21 مهرماه در استان اصفهان برگزار خواهد شد./.ي2
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.