سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای استخري که در مشت بوکسورها قرار گرفت

با وجود زحمات هیئت شنای خرمشهر در نهایت استخر این شهر دراختیار بوکسور ها قرار گرفت .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران : زمانیکه هیئت شنای خرمشهر به دنبال تعمیرات تنها استخر قهرمانی این شهر بودند هیچ گاه فکر نمی کردند که این محل در اختیار مشت زنان قرار گیرد.

پیش از این مسئولان هیئت شنای خرمشهر برای برطرف کردن مشکلات تنها استخر 50 متر این شهر اقداماتی را انجام دادند و پس از بازسازی این محل و در زمان راه اندازی مجدد این محل در اختیار هیئت بوکس خرمشهر قرار داده شد و طبق شنیده ها برای استفاده از استخر بدون اطلاع مسئولان هیئت قفل استخر را شکسته و این محل را دراختیار خود گرفتند.

این گزارش حاکی است: با توجه به اینکه این محل برای فعالیت ورزشکاران در رشته های شنا و واترپلو تعمیر شده است دراختیار گذاشتن استخر به دست بوکسورها امری تعجب بر انگیز و غیر قابل قبول است.

البته با وجود اینکه بحث در اختیار گرفتن مجدد این استخر از سوی هیئت با چند ارگان نیز مطرح شده اسن اما نه تنها تاکنون این مشکل حل نشده است بلکه طبق شنیده ها مسئولان بوکس استان با استفاده از این استخر بلیط فروشی نیز می کنند با توجه به اینکه بحث نبود امکانات در اکثر رشته ها معضل همیشگی است در اختیار گذاشتن تنها استخر قهرمانی خرمشهر به بوکسورهای این شهر قابل قبول نیست و مسئولان باید به دنبال راه حل و فکر چاره ای باشند.

اینکه تنها استخر 50 مترخرمشهراز شناگران این شهر گرفته شود و به بوکسورها داده شود بسیار ناراحت کننده است و نمی توان آن را پذیرفت و به جای ایجاد انگیزه در بین جوانان و استعدادیابی پا گرفتن امکانات سخت افزاری راه پیشرفت این رشته را از آنها می گیریم./با
برچسب ها: استخر ، بوشهر ، بوکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.