سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی:

چاره‌اندیشی برای معضل حاشیه‌نشینی همه‌جانبه باشد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل حاشیه‌نشینی مسئله‌ای نیست که به یک بخش از جامعه برگردد و تنها یک بعد داشته باشد بلکه باید جنبه‌های مختلف با آن را بررسی و برای رفع آن ها چاره‌جویی کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیرحسین قاضی‌زاده در نشست مشترکی بین نمایندگان مجلس و پارلمان شهر مشهد پیرامون بررسی راهکارهای رفع معضل حاشیه‌نشینی با بیان این مطلب افزود: در ابتدا باید بررسی کرد چگونه مسئله حاشیه‌نشینی شکل گرفته است و از چه راهکارهایی می‌توان استفاده کرد تا مانع از توسعه آن در شهری همچون شهر مشهد شد.

وی ادامه داد: در گام بعدی باید به این موضوع پرداخت که در حال حاضر از چه راهکاری برای رفع مشکل حاشیه‌نشینی باید بهره جست و دست به چه اقدامی زد تا این مشکل به صورت ریشه‌ای و در حد کلان مرتفع گردد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینکه خانه‌ای بر سر مردم خراب شود به دلیل آنکه رای قلع بنا و مجوز لازم از کمیسیون ماده 100 دریافت کرده است یا این مسئله که خدمات‌شهری به حاشیه‌شهرها ارائه نشود، گرچه راهکارهایی هستند که در قانون ذکر شده است اما قطعا نمی‌توانند در رفع این مشکل راهگشا باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.