سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان

بیش از 9/1 میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خوزستان كشف و ضبط شد

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یك میلیون و 988هزار لیتر سوخت قاچاق (گازوییل) در نیمه نخست سال جاری در مرزهای دریایی استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ، سردار سرتیپ پاسدار 'حمید هداوند'  در محل فرماندهی مرزبانی خوزستان افزود: این میزان سوخت قاچاق كه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 33درصد افزایش نشان می دهد توسط مرزبانان ساحلی و دریایی در مناطق ماهشهر و آبادان توقیف و ضبط شده است.

وی گفت: مرزبانی دریایی با قاچاقچیانی كه سرمایه ملی را به صورت غیرقانونی خارج می كنند بشدت و بدون اغماض برخورد می كند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با بیان اینكه این فرماندهی از داد و ستدهای قانونی و كارهای اقتصادی در مناطق و بازارچه های مرزی حمایت و آن را تشویق می كند افزود: هم اكنون بیش از 90درصد اراضی آلوده به مین در مناطق مرزی پاكسازی شده كه همین اقدام ارزنده و ماندگار شرایط و بسترهای لازم برای كارهای اقتصادی ، تولیدی و كشاورزی در مناطق مرزی فراهم كرده است.


وی همكاری و تعامل نزدیك فرماندهی مرزبانی با مرزنشیان به عنوان پاسدار و مرزبانان غیور را از عوامل تاثیرگذار در حفظ امنیت و صیانت از مرزهای استان دانست و گفت: امنیت مقوله ای نسبی است كه نیمی از آن برعهده دست اندركاران و دستگاههای مرتبط و نیمی دیگر توسط خود مردم می باشد. /ع


 

برچسب ها: کشف ، سوخت ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.