سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كوثري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئيس‌جمهور بايد با صبر و طمأنينه به سوالات پاسخ مي‌گفت

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با تاكيد بر اين نكته كه سران قوا و مسئولان نبايد اختلافات خود را به جامعه و مردم انتقال دهند، گفت: رئيس‌جمهور به عنوان شخص دوم مملكت بايد با صبر و طمأنينه بيشتري به سوالات پاسخ مي‌گفت چرا كه وحدت، نياز فعلي كشور است.

اسماعيل كوثري با اشاره به نشست خبري عصر ديروز رئيس‌جمهور به خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: طبق فرمايشات مكرر مقام معظم رهبري، سران قوا و مسئولان نبايد اختلافات خود را به جامعه و مردم انتقال دهند بلكه بايد با رفع رجوع و برگزاري جلسات حل كنند.

وي افزود: رئيس‌جمهور به عنوان شخص دوم كشور بايد با صبر، حوصله و طمأنينه بيشتري به سوالات پاسخ مي‌گفت و البته رعايت حال جامعه و مردم وظيفه سران هر سه قوه و مسئولان نيز است.

عضو فراكسيون اصولگرايان خاطرنشان كرد: هر انساني اشتباهاتي دارد ولي در شرايط فعلي كه با جنگ تمام عيار اقتصادي، فرهنگي روبه‌رو هستيم بايد با وحدت و مراعات بيشتري رفتار كنيم تا بتوانيم اين وضعيت را پشت سر بگذاريم هرچند وضعيت فعلي ما نسبت به زمان دفاع مقدس به مراتب بهتر است.

عضو كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس در ادامه به ماهيت چنين نشست خبري اشاره كرد و گفت: اصل نشست خبري رئيس‌جمهور خوب است چرا كه مردم را در جريان اتفاقات و كارهاي صورت گرفته مي‌گذارد، ولي بهتر بود احمدي‌نژاد با صبر و طمأنينه پاسخ سوالات را مي‌داد.

وي گفت: به همان ميزان كه ما انتظار داريم ديگران تحمل كنند بايد ما نيز بايد به همان اندازه صبر و تحمل به خرج بدهيم.

كوثري اظهار داشت: اگر رئيس‌جمهور مسائل را كامل‌تر پاسخ مي‌گفتند بهتر بود، به طور مثال توضيح مي‌دادند به چه صورت مي‌خواهند جلوي بازار كاذب ارز را بگيرند و بايد مسئله را ساماندهي كنند تا ديگران نتوانند در بازار ارز دخالت كنند.

رئيس فراكسيون ايثارگران تصريح كرد: رئيس‌جمهور معتقد است بايد با هم به صورت دسته جمعي كارها را پيش برد، پس بايد ايشان در عمل ثابت كنند تا ديگران نيز همسو باشند.

وي در پايان تأكيد كرد: بايد تمام مسئولان از جمله سران قوا با صبر و طمأنينه بيشتري به مشكلات رسيدگي كنند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: رئیس ، جمهور ، ارز ، وحدت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.