سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

خوزستان ميزبان 220 بوكسور از سراسر كشور

خوزستان بيستم تا بيست‌وپنجم مهرماه ميزبان مسابقات قهرماني كشور و انتخابي تيم‌ملي بوكس است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان بهمن كاظمي، رييس هيات بوكس خوزستان  اظهار‌كرد: آمادگي تيم استان خوب است و بوكسورها از اول مهرماه تاكنون در اردو به سر مي‌برند.

وي افزود: هم‌اكنون 11، 12 نفر در اين اردو هستند كه تمرينات، آموزش و بدنسازي آن‌ها ادامه دارد. چندين مسابقه درون‌اردويي برگزار كرديم و اين تعداد از بين نفرات شركت‌كننده، انتخاب شده‌اند. ديگر مسابقه‌اي در اردو انجام نمي‌شود ولي ممكن است تغييرات جزيي در نفرات صورت بگيرد.

كاظمي عنوان‌كرد: 32 استان كشور با 220 بوكسور در اين رقابت‌ها‌ كه در ورزشگاه قدس اهواز برگزار مي‌شود، شركت مي‌كنند و خوزستان با 10 بوكسور در اين مسابقات حضور مي‌يابد.

وي بيان‌كرد: امسال مسابقات، جنبه انتخابي تيم‌ملي نيز دارد، به همين دليل قهرمانان ملي بايد در آن حضور داشته باشند كه اين موضوع رقابت‌ها را سخت‌تر مي‌كند. سعي مي‌كنيم روي سكو برويم و حداقل جزو 10 تيم برتر قرار بگيريم. پيكار‌ها بسيار سخت و سنگين است و از سطح بالايي نيز برخوردار خواهد بود.

رييس هيات بوكس خوزستان افزود: پس از 15 سال يك بوكسور در تيم‌ملي داشته‌ايم و به احتمال زياد تعدادي از بوكسورهاي استان به اردوهاي انتخابي، دعوت مي‌شوند اما اين‌كه عضو ثابت باشند، معلوم نيست.

وي اظهاركرد:‌ حسين اسماعيلي در وزن 49 كيلوگرم، فرهاد مهري‌ده‌نو در وزن 52 كيلوگرم، آرش شمس در وزن 56 كيلوگرم، علي رضايي‌كيا در وزن 60 كيلوگرم، غلامرضا اورك در وزن 64 كيلوگرم، علي ‌احمدي در وزن 69 كيلوگرم، كاوه صفري در وزن 75 كيلوگرم، ابراهيم فعلي در وزن 81 كيلوگرم، كريم باوي در وزن 91 كيلوگرم و علي رحيمي در وزن 91+ كيلوگرم، بوكسورهاي خوزستان در اين رقابت‌ها هستند.

وي با بيان اين‌كه اردوهاي تيم استان تا زمان برگزاري مسابقات ادامه دارد، خاطرنشان‌كرد:‌ اتابك كاراوند و فريد اماني‌نژاد به ترتيب سرمربي و مربي تيم استان هستند و منصور پديراوي سرپرستي تيم و اردو را بر عهده دارد./ع

برچسب ها: خوزستان ، مسابقات ، بوکس ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.