سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

دخالت مستکبران در امور سوریه مغایر ادعای آنان است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دشمنان اسلام شعار عدم دخالت در امور دولت‌ها را سر می‌دهند، گفت: آنان با دخالت در امور سوریه شعار خود را نقض می‌کنند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران   سنندج، بهرامی در سنندج  با اعلام این مطلب گفت: دشمنان با دخالت‌های بی‌جای خود در امور سوریه بار دیگر ثابت کرده‌اند که عمل و شعار آنها یکی نیست.
وی افزود : دشمنان همواره شعار عدم دخالت در امور دولت‌ها و ملت‌ها را سر می‌دهند ولی در عمل شعار خود را نقض کرده و برای دستیابی به برنامه‌های خویش در امورات داخلی کشورهای مختلف همانند سوریه دخالت می‌کنند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در ادامه اضافه کرد: مهم‌ترین مسئله امروز جهان اسلام دادن پاسخی دندان‌شکن به جسارت آمریکا و رژیم صهیونیستی به نبی‌اکرم اسلام(ص) است و ملت‌های مسلمان هر روز با حضور در راهپیمایی‌های گسترده عمق انزجار خود را از استکبار به تصویر می‌کشند.
وی در پایان امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون وجود نیروهای مسلح دانست و گفت: امنیت امروز استان مرزی کردستان نیز ثمره تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح مستقر در استان و همکاری و تعامل مردم با آنان است./س
برچسب ها: سوریه ، مغایر ، پاسخ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.