سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابطحي:

برخي مصاحبه ها مانع حضور شمسايي به تيم ملي شد/ به حقمان نمي رسيم

سرمربي تيم فوتسال حفاري گفت: برخي مصاحبه ها مانع دعوت شدن شمسايي به تيم ملي فوتسال شد.

سيد مهدي ابطحي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب اظهار داشت: به نظر من صحبت هاي اخير شمسايي در خصوص تيم ملي باعث شد او را به تيم ملي فوتسال دعوت نکنند.

وي افزود: تفکر ما بر اين بود که در مرحله بعدي اردوها از شمسايي دعوت به عمل آيد. اما نام وي در فهرست نفرات جام ملت ها هم ديده نمي شود.

ابطحي در مورد تساوي خانگي با تيم شهرداري ساوه گفت: اگر بازيکنان موقعيت هاي خود را به گل تبديل مي کردند مساوي نمي کرديم درحاليکه مي توانستيم با تساوي گيتي پسند موقعيت خود را در صدر جدول تثبيت کنيم. بايد با تفکرات بيشتري از موقعيت هاي خود در بازي هاي آينده استفاده کنيم.

وي ادامه داد : داوري نيز دراين بازي تاثيرگذار بود. متاسفانه تيم هايي که در بيرون زمين حاشيه ايجاد مي کنند و تيم را بيرون مي کشند باعث برهم خوردن تمرکز داور مي شوند و توجه داوران را به خود جلب مي کنند.

ابطحي تصريح کرد: در اين گونه موارد تيمهايي مثل حفاري که بزرگ نمايي بلد نيستند به حقشان نمي رسند. درفوتسال حرفه اي بيرون کشيدن يک تيم از زمين مسابقه کار درستي نيست و ما هيچ گاه دست به چنين اقداماتي نخواهيم زد به تصميمات داوري اعتراض نمي کنيم.

وي خاطرنشان کرد: خطاي پنالتي که به سود حريف گرفته شد از نظر ما تمارضي بود که بايد به آن کارت داده مي شد اما با اعتراض بيش از حد حريف باعث شد شرايط به سود آن ها شود. اما تيم ما در شرايط مشابه منطقي عمل کرد.

ابطحي گفت: داوران هم اشتباهاتي دارند اما به نظر من برخي سوت هاي اين بازي مصلحتي بود تا شکايتي نسبت به پنالتي مشکوک نشود.  

وي افزود : ادامه چنين صحنه هايي باعث صدمه رسيدن به تيم ملي مي شود. و بايد در اين مورد کميته فوتسال و داوران دخالت کنند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.