سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از تساوی سایپا مقابل پرسپولیس؛

تقوی: در حد و اندازه‌هاي سايپا ظاهر نشديم

سر مربی سایپا گفت: در نيمه‌ي نخست، بازي كاملا پاياپاي و معمولي بود، در نیمه دوم شجاعانه تر بازی کردیم، اما امروز اصلا در حد و اندازه‌هاي سايپا ظاهر نشديم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، سرمربي تيم فوتبال سايپا در نشست خبري پس از بازي تيمش مقابل پرسپوليس گفت: هميشه حق به واقعيت تبديل نمي‌شود. در نيمه‌ي نخست، بازي كاملا پاياپاي و معمولي بود اما امروز اصلا در حد و اندازه‌هاي سايپا ظاهر نشديم. اين‌گونه هم نبود كه اصلا موقعيتي نداشته باشيم. فكر مي‌كنم بهترين فرصت پرسپوليسي‌ها همان صحنه‌ي پنالتي بود.

وي در مورد قضاوت فغاني در اين بازي گفت: به نظر من قضاوت بازي هيچ مشكلي نداشت. در بازي با تيم‌هاي بزرگ لحظه‌ها و اشتباه‌هاي كوچك تعيين‌كننده هستند. بازيكنان ما امروز خيلي جوان بودند اما در آن صحنه‌ي پنالتي اشتباه كرديم. طرح ژوزه در آن صحنه جواب داد و آنها با نفوذ در عمق دفاع ما يك پنالتي گرفتند..

تقوي با بيان اين‌كه پرسپوليس سه مدافع بسيار عالي در اختيار دارد، گفت: اگر امروز خط دفاع و دروازه‌بان پرسپوليس خوب كار نمي‌كردند ما موقعيت‌هاي بهتري گيرمان مي‌آمد..

مجتبي تقوي در پايان نشست خبري خود با بيان اين‌كه ژوزه مربي بسيار بزرگي است،‌گفت: شايد صحبتي كه من مي‌كنم جديد باشد اما مي‌خواهم از ژوزه تعريف كنم. اين مربي امروز به من دو درس تاكتيكي داد و من آنها را يادداشت كردم. بايد بگويم او واقعا مربي بزرگ و باتجربه‌اي است. اگر به او زمان كافي دهند مي‌تواند اصلاحات خوبي در پرسپوليس انجام دهد و با اين تيم موفق شود./آق
برچسب ها: تقوی ، سایپا ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.