سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

جامعه محوری شاخصه ی اصلی پلیس امروز

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه كرمانشاه گفت: پلیس امروز سنتی نیست بلكه یك پلیس جامعه محور است و اقدامات خود را براساس یافته های علمی انجام می دهد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

آیت الله 'مصطفی علما'  در جمع فرماندهان انتظامی استان كرمانشاه افزود: زحمات پلیس با حقوق و پاداش مادی جبران نمی شود و پاداش واقعی آنها در پیشگاه خداوند متعال محفوظ است.

وی هفته نیروی انتظامی را به تمامی دلاورمردان عرصه نظم و امنیت تبریك گفت و افزود: رنجی كه نیروی انتظامی در جهت برقراری نظم و امنیت و آسایش شهروندان متحمل می شود با پرداخت حقوق و مزایا جبران نمی شود و در پیشگاه خداوند اجر و پاداش فراوانی دارد و فرمانده معظم كل قوا فرمودند، نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند.

وی گفت: همه آحاد جامعه اعم از خواص و عوام وظیفه دارند كه با پلیس در جهت تولید امنیت همكاری و مشاركت داشته باشند و اگر ما امر به معروف و نهی از منكر را در جامعه نهادینه كنیم كار پلیس راحتر و ساده تر می شود.

در این دیدار رییس عقیدتی، سیاسی فرماندهی انتظامی استان كرمانشاه نیز در باره اقدامات انجام شده در راستای تقویت ارزشهای دینی كاركنان، فرهنگ قرآن خوانی و بصیرت كاركنان فرماندهی انتظامی استان كرمانشاه مطالبی را بیان كرد./س


برچسب ها: کرمانشاه ، علما ، انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.