سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال شکایت استقلالی‌ها از مدیرعامل تراکتور

بخش خصوصي استقلال، مامور پيگيري 50 ميليون قلعه نوعي

آبی‌ها در خصوص اظهارات مدیرعامل تیم تراکتورسازی قصد انجام اقدامات لازم را دارند و به این دلیل پیگیر ماجرای فوق هستند. این در حالیست که تراکتوری‌ها نیز موضع خود را حفظ کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال به دلیل صحبت‌هایی که در خصوص امیر قلعه نوعی و ستار همدانی مطرح شده است پیگیر ماجرا هستند و در این خصوص اقدامات لازم را انجام داده اند، اما بدلیل حساسیت بازی‌های استقلال قرار است شرایط کاملا مورد بررسی قرار بگیرد و پس از آن اقدمات لازم انجام شود این در حالیست که بازی استقلال با تراکتور نیز نزدیک است.

*بخش خصوصي استقلال، مامور پيگيري 50 ميليون قلعه نوعي

امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال همچنان معتقد است که مسئولان تراکتورسازي براي پرداخت طلب وي کوتاهي مي کنند و به اين دليل از بخش خصوصي باشگاه استقلال در خواست کرده است اين موضوع را پيگيري کنند .

براساس اين گزارش، سرمربي تيم اعتقاد دارد 50 ميليون تومان از طلبش باقي مانده است که متعلق به اجاره ي منزل مسکوني وي در شهر تبريز است، اما تراکتوري ها اين مبلغ را براي باشگاه درنظر گرفتند و قصد پرداخت آن را به اميرقلعه نوعي ندارند اين درحاليست که بخش خصوصي قراراست اين مبلغ را براي وي پس بگيرد. /مح

برچسب ها: شکایت ، استقلال ، تیم ، تراکتور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.