سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه برگزاری بزرگترين فستیوال هنرهای رزمی جهان؛

نوحي: امسال برخلاف گذشته میزبانی بدون مشکلی خواهیم داشت/با وجود برخي شيطنت ها ميزبان 65 کشور جهان هستيم

فدراسیون هنرهای رزمی کشورمان برای سومین بار میزبان مسابقات بین المللی خواهد بود.

محمد نوحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: از 28 مهر فستیوال هنرهای رزمی به میزبانی کشورمان در جزیره کیش آغاز می شود.

وی گفت: برای سومین بار است که کشورمان میزبانی این رقابت ها را بر عهده دارد و در حال حاضر 65 کشور برای حضور در این رقابت ها حضور پیدا کردیم و پیش بینی ما این بود که تعداد کشورهای حاضر در این فستیوال به 100 کشور برسد که به علت شیطنت برخی ها این امر تاکنون میسر نشده است وآخرین فرصت برای اعلام آگاهی سایر کشورها تا 10روز آینده خواهد بود.

نوحی افزود: برخی از کشورها درخواست حضور پیش از موعد به ایران را دارند که در صورت این حضور تقبل هزینه های مربوطه به عهده خودشان است.

وی تصریح کرد: این دوره از رقابت هادر حالی برگزار میشودکه برخلاف دوره گذشته مسئولان مربوطه جزیره کیش در این مرحله از مسابقات همکاری خوبی با ماداشته اند.

نوحي اظهار داشت: این مساعدت ها در شرایطی انجام شده است که در دوره گذشته مشکلاتی در زمینه میزبانی کیش از سوی برخی مسئولان جزیره کیش صورت گرفته بود که خوشبختانه برای برگزاری این دوره از بازیها با یک همچنین مشکلی مواجه نشدیم.

وی در خصوص پیش بینی کسب مدال در این رقابت ها تأکيد داشت: فستیوال هنرهای رزمی در 5 رشته برگزار می شود که 220 ورزشکار و کادرفنی از ایران در این رقابت ها حضور خواهند داشت که پیش بینی می کنیم 60 درصد مدال ها نصیب ایران شود.

رئيس فدراسيون ورزشي هاي رزمي یادآور شد: این مسابقات تنها در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود که اگر قرار بود در رده های سني ديگر نیز میزبان باشیم باید پذیرای حدود 5 هزار ورزشکار شویم که امری بسیار دشواري بود.

وی در پایان تأکید کرد: فستیوال هنرهای رزمی یکی از مهمترین مسابقات بین المللی است و فرصت مناسبي برای کشورمان ایجاد می کنند تا توانایی ها و فرهنگ ایران را به رخ سایر کشورها بکشانيم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.