سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزيرعلوم در جمع دانشجويان جديدالورود دانشگاه تربيت مدرس:

سياه‌نمايي دانشگاه کار رسانه‌ صهیونیستی است/نمی‌گوییم مشکل نیست ولی کنار آن پیشرفت هم هست

وزير علوم گفت: آنهايي که مي‌گويند کيفيت در دانشگاه پايين است، سياه‌نمايي مي‌کنند. چرا که دانشگاه‌های ما در بهترین سطح کیفیت قرار دارند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، كامران دانشجو وزير علوم در جشن دانشجويان جديدالورود دانشگاه تربيت مدرس و دانشجويان دكتراي اين دانشگاه حضور يافت و اظهار داشت: دانشگاه‌های ما در بهترین سطح کیفیت قرار دارند و آنها که می‌گویند کیفیت پائین است سیاه نمایی می‌کنند.

وي با اشاره به خروج برخي از وزيران از خط ولايت گفت: رمز عاقیت به خیری در راستای ولایت حرکت کردن است، اگر تا آخر عمر ولایت مدار ماندیم عاقبت به خیر هستیم ، اگر زاویه گرفتیم، از این عاقبت به خیری دور شده ایم؛ کم وزرا، وکلا، رئیس جمهور نداشتیم که عاقبت به خیری آنها با فاصله گرفتن از ولایت مداری مخدوش شد.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های ما از بعد تجهیزات دانشگاهی و آزمایشگاهی چیزی از دانشگاه‌های خارجی کم ندارد اساتید ما از اساتید آنها برترند. اینکه برخی مواقع اعلام می‌شود کیفیت دانشگاهها پایین است به خاطر سیاه نمایی برخی رسانه‌ها است که این مساله توهین به استاد دانشجو و دانشگاهیان است .

دانشجو تصريح كرد: برخي رسانه‌ها فضاي كشور را با سياه نمايي به مقاصد دشمن دامن زده و اين‌ها همان كساني هستند كه مقابل جريان فتنه سكوت كردند.

وزير علوم افزود: رسانه ای که سیاه نمایی کرده و می‌گوید کیفیت پایین است رسانه صهیونیستی است، برخی از رسانه‌ها یک تیتر مثبت ندارند گویی ما در سیاهی محض هستیم، ما نمی‌گوییم مشکل نیست ولی کنار آن پیشرفت هم هست.

وی با تاكيد بر حذف اساتيد سكولار از دانشگاه‌‌ها اظهار داشت: ما سکولاریسم را قبول نداریم، اگر قرار است تربیت نیرویمان در راستای مجموعه انقلاب باشد باید محیط اسلامی بوده و اساتید قائل به جهان بینی اسلامی باشند.

وزير علوم در پايان خاطرنشان كرد: دانشگاه محلی است برای تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص که باید هر دو تعریف شود آیا نیروی متعهد نظام جمهوری اسلامی با نیروی متعهد نظام سکولار یکی است؟ کسی در نظام اسلامی متعهد است که کرامت انسانی را پاس بدارد نه اینکه سربند نماد عشق به اهل بیت، یا زهرا، یا مهدی، یا حسین را به عنوان نماد تاریکی معرفی کند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: وزیر ، علوم ، صهیونیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.