سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/فرمانده ناجا؛

آمار جرائم کشور در سال 91 در پایین ترین حد

فرمانده ناجا گفت: آمار جرائم کشور در سال 91 به پایین ترین حد خود در یک دهه گذشته رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سردار احمدی مقدم افزود: بررسی آمارها در سال جاری نشان می دهد که در یک دهه گذشته احساس امنیت در کشور همواره رو به افزایش بوده و از نظر اقدامات غیر امنیتی و ضد امنیتی/ اقدامات تروریستی /خشونت / تجاوز به عنف و سایر موارد هم آمار به سرعت رو به بهبود است.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه کشور های منطقه شاهد نوعی بی ثباتی و نا امنی در کشور های خود هستند و تبهکاران در این کشورها به سمت حرفه ای شدن در حرکت هستند خاطرنشان کرد: امنیت در جمهوری اسلامی ایران به طور کامل برقرار است.

سردار احمدی مقدم با بیان اینکه نیروی انتظامی تقریبا به تمام شاخص های مورد نظر برنامه های سوم و چهارم از نظر افزایش امنیت دست یافته و حتی در بخشی از شاخص ها فراتر هم رفته است اظهار داشت: در برنامه پنجم توسعه نیز تمام شاخص ها تا کنون محقق شده است که از آن جمله می توان به گام برداشتن در مسیر حرفه گرایی/ پیشرفت امکانات و ابزار کشف جرم و رفتار سازمانی اشاره کرد.

وی همچنین از آمادگی پلیس برای ورود به بازار ارز خبر داد و افزود: نیروی انتظامی هنوز رسما در این زمینه مداخله نکرده است و حضور این نیرو در بازار ارز منوط به درخواست متولیان امر به ویژه بانک مرکزی است./س

برچسب ها: قم ، ناجا ، جرائم ، کاهش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
ابر
۰۱:۰۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۱
اینها حرف مفت فقط شبی 13000 سرقت زاپاس و چرخ میشه فکر نکنین مردم گاگولن