سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارس/معاون محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست ؛

اختصاص اعتبار هزار میلیارد ریالی برای مقابله با ریزگردها

هزار میلیارد ریال برای مقابله با ریزگردها به سازمان محیط زیست اختصاص یافت .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس  معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست کشورگفت: برای مقابله با ریزگردها ، یک هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ریزگردها به این سازمان اختصاص یافت.
اصغر محمدی فاضل درجلسه کمیته استانی طرح مدیریت جامع تالاب بین المللی پریشان درشیراز افزود: 200 میلیارد ریال از این میزان اعتبار قطعی شده است که درصورت تایید طرح ها و برآورد دقیق وجوه مورد نیاز مقابله با ریزگردها ، ارائه کنندگان طرح سازمان محیط زیست ، اعتبارلازم را تامین خواهند کرد.
مدیرملی پروژه حفاظت از تالاب های کشور هم در این نشست ، گزارش جامعی از وضعیت تالاب های کشور با تاکید بر تالاب پریشان و اهمیت این تالاب ارائه کرد و به بیان وضعیت وعملکرد اجرای پروژه های حفاظتی در چند ساله گذشته پرداخت.
سلیمانی ، همچنین گزارش کاملی ازنحوه شکل گیری طرح حفاظت ازتالاب های کشور وتالاب پریشان و گزارشی ازمشکلات موجود درتالاب ها مانند تالاب شادگان وتشکیل کمیته محلی و زیرکمیته های مربوط درحوزه تالاب پریشان ارائه داد.
دراین جلسه 10 طرح ارائه شده برای حفاظت و احیای تالاب بین المللی پریشان با هزینه حدود 90 میلیارد ریال مورد بررسی قرارگرفت که به اتفاق آرا مصوب شد ./س

برچسب ها: اعتبار ، مقابله ، ریزگرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.