سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

واگذاری هتل‌های همای کشور به سازمان تامین اجتماعی

با حضور مدیر‌عامل گروه هتل‌های همای کشور و رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور در مشهد واگذاری کامل هتل های هما به سازمان تامین اجتماعی در هتل همای شماره 2 مشهد رسما صورت گرفت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد بالاخره پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان گروه هتل‌های همای کشور به صورت کامل به سازمان تامین اجتماعی واگذار شد تا دولت بخش کوچکی از بدهی‌های خود به این سازمان را تسويه كند. در همین راستا در کنار 3 هتل در شهرهای تهران، شیراز و بندر عباس و یک زمین برای ساخت در اصفهان، 2 هتل هما در مشهد با حضور مرتضوي به تامين اجتماعي واگذار شد.

در اين ميان وضعيت هتل همای شماره 1 مشهد مسئله‌اي است که در كنار این واگذاری‌ها هم‌چنان بلاتكليف ماند.

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور در آيین تحویل گروه هتل‌های هما در محل هتل همای شماره 2 مشهد گفت: تاکنون در راستای پرداخت دیون دولت، سهام 37 شرکت دولتی به نام سازمان تامین اجتماعی ثبت شده و به‌دنبال شرکت‌های دیگری هستیم که در بحث خصوصی‌سازی قابل واگذاری هستند.

سعید مرتضوی با بیان اینکه تمام دیون دولت هنوز پاس نشده است، افزود: در همین راستا بیش از 35‌هزار میلیارد تومان بدهی سازمان تامین اجتماعی مورد موافقت و تصویب دولت قرار گرفت و تاکید شد که تمام دیون پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به تحویل هتل نگین رضوی به سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: این هتل بابت بدهی 12 میلیارد تومانی شهرداری و سازمان اتوبوس‌رانی به تامین اجتماعی واگذار شده است که با اسکان 10خانواده شهید تامین اجتماعی به صورت رسمی افتتاح می‌شود./س


برچسب ها: واگذاری ، هتل ، هما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.