سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

جرای طرح سیستم هوشمند مدیریت منابع سخت افزاری توزیع یافته در کرمانشاه

مدیر عامل یکی از واحدهای فناور پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه از اجرای طرح سیستم هوشمند مدیریت منابع سخت افزاری توزیع یافته خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فرزاد عطایی در در خصوص طرح سیستم هوشمند مدیریت منابع سخت افزاری توزیع یافته، گفت: در حال حاضر مخابرات در شهرستان های مختلف دارای سیستم ها و تجهیزات گسترده فنی و غیر فنی است که برهمین اساس اجرای طرح هوشمند مدیریت منابع سخت افزاری توزیع یافته با این هدف صورت می گیرد که بتوان سیستم های موجود را به یک مکان خاص انتقال داده و آن را به صورت مرکزی مورد کنترل قرار داد که اصطلاحا" به آن TMN گفته می شود.

عطایی افزود: این طرح به کاربران، این امکان را می دهد که به صورت متمرکز و گسترده سیستم ها را کنترل کند، به طور مثال می توان به صورت متمرکز فعالیت ها را در مرکز استان و نیز اداره شهرستان ها نظارت و کنترل کرد.

عطایی با اشاره به اینکه لازمه طرح سیستم هوشمند مدیریت منابع سخت افزاری توزیع یافته، کارگزاری سخت افزار و نرم افزارهای متفاوت است، گفت: بحمد الله فاز یک این طرح را انجام داده ایم که برای شروع، بر روی ADSL و اینترنت کارکرده ایم.

وی افزود: اگر این پروژه بخواهد به صورت گسترده کار خود را آغاز کند نیاز به حدود 300 میلیون تومان سرمایه گذاری دارد که متاسفانه تا کنون موفق به جذب این اعتبار نشده ایم لذا این طرح ابتدا در یک فاز کوچک فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی گفت: اگر این طرح با موفقیت انجام شود و شرکت مخابرات استان کرمانشاه این سیستم را از ما خریداری کند در این حوزه 10 نفر در حوزه مهندسی اشتغال زایی خواهیم داشت و به نسبت در استان های دیگر هم به همین شکل است.

وی ضمن رضایت مندی خود در خصوص حمایت های پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه، گفت: ما از مسئولین این مجموعه انتظار داریم حمایت های جدی در زمینه ی بازاریابی از این طرح به عمل آورند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، سیستم ، هوشمند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.