سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

افتتاح جشنواره نقاشی جامعه عاری از اعتیاد در مشهد

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی گفت: جشنواره نقاشی با محوریت شهروند سالم و جامعه عاری از اعتیاد در مشهد افتتاح شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، غلامعلی واعظی مقدم ظهر امروز در افتتاحیه جشنواره شهروند سالم، جامعه سالم و جامعه عاری از اعتیاد که با همکاری شهرداری منطقه 11 و نیروی انتظامی در پارک ملت مشهد برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بسترسازی و فرهنگ‌سازی در جامعه در صورتی با موفقیت انجام است که در سطوح تربیت‌پذیر جامعه گسترش یابد.

وی ادامه داد: تمام مسائل تربیتی که در سطوح تربیتی کودکان آموزش داده می‌شود با موفقیت بسیاری نسبت به سطوح بالاتر و جوانان بازدهی دارد که بر این اساس جشنواره نقاشی با محوریت شهروند سالم و جامعه عاری از اعتیاد در مشهد افتتاح شد.

واعظی‌مقدم افزود: اعتیاد منحصر به یک فرد نیست و زمانی که فردی به مواد مخدر اعتیاد دارد خانواده و جامعه فرد نیز در تمام مسائل مرتبط با آن دخیل می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی بیان کرد: تعداد فراوانی از ارگان‌ها و سازمان‌ها در کل کشور در امر پیشگیری از اعتیاد مشارکت دارند و اقداماتی مبنی بر پیشگیری از اعتیاد انجام می‌دهند که در اینجا شهرداری منطقه 11 اقدام موثری در این راستا در هفته نیروی انتظامی به ثبت رسانده است.

وی عنوان کرد: افتتاح جشنواره نقاشی با محوریت جامعه عاری از اعتیاد می‌تواند کمک شایانی به پیشگیری از اعتیاد و فرهنگ‌سازی در جامعه کند و در ذهن و روان کودکان و نوجوانان نقش بندد.

واعظی‌مقدم خاطرنشان کرد: استکبار از قبل انقلاب درصدد نابودی کشورهای اسلامی بوده و با جنگ‌ها و ستیزه‌جویی‌های خود در این راه گام برداشته است و تاکنون در این راه موفقیتی نداشته است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی خراسان‌رضوی تصریح کرد: بعد از جنگ تحمیلی و نابودی دشمن به دست نیروهای جوان و انقلابی کشورمان،‌ جنگ نرم را پیش گرفته‌اند و از این راه می‌خواهند جوانان و جامعه مسلمانان را به نابودی بکشانند.

وی با اشاره به این سخن امام راحل(ره) که نجات معتاد نجات فرد نیست نجات اسلام است، اظهار کرد: فرد معتاد جامعه را آلوده می‌کند و اسلام را در خطر می‌اندازد و کانون خانواده را از هم می‌پاشاند فردی که معتاد است توان مبارزه با نفس خود را ندارد و در نهایت علاوه بر خود، خانواده و جامعه خویش را به نابودی می‌کشاند.

واعظی‌مقدم با تاکید بر اینکه این جشنواره برای نخستین‌بار در سطح استان‌ها برگزار شده است، گفت: امیدواریم در سال‌ها آینده شاهد برگزاری باشکوه‌تر این جشنواره در خراسان‌رضوی باشیم و در راستای فرهنگ‌سازی پیشگیری از اعتیاد در جامعه گامی موثر برداریم./ج1

برچسب ها: مشهد ، جشنواره ، معاون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.