سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

«لالایی جنگ» به جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت راه یافت

مستند «لالایی جنگ» به کارگردانی حبیب باوی ساجد در بخش مسابقه ششمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ حبیب باوی ساجد، کارگردان خوزستانی در گفت‌وگو با خبرنگاران در اهواز اظهار داشت: در مستند «لالایی جنگ» به موضوع ارتباط عاطفی دو جوان در دشت آزادگان پرداخته شده که با آغاز جنگ و قرار گرفتن روستای این دو جوان بین دو جبهه ایران و حزب بعث، آنان دستخوش تغییرات و دگرگونی می‌شوند.

باوی ساجد درباره عوامل مستند «لالایی جنگ» گفت: تصویربرداری این مستند را محمد رمضان احمدی و سید باقر موسوی انجام داده‌اند، طالب پورمسلمی و باوی ساجد تدوین‌گر و حسین عباسی مشاور کارگردان بودند همچنین گفتار متن توسط بدرالسادات برنجانی انجام شد.

این هنرمند خوزستانی ادامه داد: موسیقی این مستند را محمد مهدی اصل عباسی به عهده داشت، مجری طرح محسن غلام‌زاده و تهیه کننده آن محبوبه هنریان بودند.

وی که تاکنون چندین فیلم مستند را با موضوع اتفاقات و حواشی جنگ کارگردانی کرده است، خاطرنشان کرد: «لالایی جنگ» در گروه مستند شبکه یک سیما تهیه شده است.

باوی ساجد عضو دائم انجمن مستند سازان خانه سینما و شبکه مستند سازی اروپا، پیش از این مستند «قلمرنج» درباره نویسنده برجسته ادبیات معاصر فارسی «احمد محمود» و مستند «الرماد» را کارگردانی کرده است.

مستند «لالایی جنگ» در هفته گذشته نیز توانست جایزه دوم بهترین فیلم مستند دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و بهترین مستند بخش آزاد چهارمین جشنواره بین‌المللی اتحاد را به خود اختصاص دهد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.