سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

دشمن به ‌دنبال تضعيف ارزش‌های دينی و اعتقادی در ايران است

دشمن به‌دنبال تضعيف ارزش‌های دينی و اعتقادی جامعه است و درصدد است با جايگزينی فرهنگ غرب در ايران ارزش‌های دينی ما را تضعيف و خدشه‌دار كند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان ؛سيد محمدرضا مصطفوی‌نيا، معاون توسعه فرهنگی و اطلاع‌رسانی سازمان پدافند غيرعامل كشور در همايش و كارگاه آموزشی پدافند غيرعامل كه در استانداری لرستان برگزار شد، گفت:دشمن به‌دنبال تضعيف ارزش‌های دينی و اعتقادی جامعه اسلامی ايران است، دشمنان به‌دنبال جايگزينی فرهنگ غرب در ايران و خدشه‌دار كردن ارزش‌های دينی در كشور هستند.

وی در ادامه به جنگ نرم دشمن عليه ايران اشاره و تصريح كرد: ابزار دشمن در اين جنگ نرم عليه كشور ما مديريت افكار عمومی است و ما بايد در برابر اين توطئه دشمن هوشيار باشيم.

مصطفوی‌نيا با بيان اين‌كه ايران اسلامی در زمينه جنگ نرم دارای قدرت و توان بالايی است، به اقدامات كشورهای غربی در زمينه جنگ نرم اشاره و خاطرنشان كرد: در حال حاضر كشور آمريكا تنها در حوزه اسباب‌بازی و نوشت‌افزار بيش از 45 ميليارد تومان سود حاصل از فروش داشته است و متأسفانه اين اسباب‌بازی‌ها و نوشت‌افزار‌ها كه تصاوير نامطلوبی بر روی آنها كشيده شده است وارد كشور ايران نيز شده‌اند.

وی با بيان اين‌كه چين اين محصولات آميخته با فرهنگ آمريكا را وارد بازارهای كشور ايران می‌كند، به برگزاری نشست‌های فراوان در شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با ساماندهی بازار اسباب‌بازی و نوشت‌افزار اشاره كرد و گفت: با مشخص شدن يك متولی خاص اين وسايل در كشور ساماندهی می‌شوندب/.

برچسب ها: دشمن ، تضعیف ، اعتقادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.