سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

دستگیری بیش از دو هزار تبعه خارجی در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی گفت: 2 هزار و 28 تبعه خارجی در شش ماه نخست سال جاری دستگیر و به مقام‌های قضایی تحویل شدند.

خیبر تیبا در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: در طول شش ماه نخست سال جاری اتباع خارجی کشورهای مختلف به ویژه افغانستان، بنگلادش، پاکستان، عراق، ترکیه دستگیر شده و بعد از تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی استان تحویل شدند.

وی با بیان اینکه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اقدامات مختلف و مفیدی در زمینه‌های مختلف انجام شده است، ادامه داد: این اقدامات و برنامه‌ریزی‌های هدفدار منجر به این شد که دستگیری اتباع خارجی 22 درصد کاهش پیدا کند.

تیبا به تلاش پلیس برای برخورد با جرایم اخلاقی اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 31 باند فساد اخلاقی متلاشی شده که 144 نفر از اعضای باندهای مورد اشاره دستگیر شدند؛ از این رو انتظار می‌رود خانواده‌ها برای تربیت درست فرزندان خود بیشتر تلاش کنند تا افراد گرفتار در این باندها به مراتب کاهش پیدا کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی با اظهار به اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرهنگ غنی مردم ما را آماج حمله‌های خود قرار داده‌اند، اظهار داشت: در کشورهای غربی انحطاط اخلاقی موج می‌زند پس برای به ورطه سقوط‌کشاندن جوانان متدین کشور ما هم تلاش خود را می‌کنند که می‌توان با تربیت اسلامی فرزندان در این جنگ نرم دشمن را مغلوب کرد./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.