سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

آغاز سال تحصیلی دانشگاه قرآن و حدیث

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه قرآن و حدیث با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه دارالحدیث گفت: دانشگاه قرآن و حدیث یکی از بخش‌های مؤسسه دارالحدیث بوده که در زمینه تربیت دانش‌آموختگان فعالیت می‌کند.
حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا با اشاره به پذیرش دانشجوی جدید افزود : 179 نفر دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه قرآن و حدیث قم پذیرش شده‌اند.
وی ادامه داد: دانشجویان در چهار رشته علوم حدیث، علوم و معارف قرآن، کلام اسلامی و فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی مشغول تحصیل هستند.
سبحانی‌نیا رشته‌های علوم حدیث گرایش تفسیر اثری و گرایش نهج‌البلاغه، کلام و عقاید، علوم حدیث گرایش اخلاق، علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی و ارتباطات گرایش حج و زیارت و علوم و معارف نهج‌البلاغه، تفسیر روایی و روانشناسی اسلامی گرایش روانشناسی مثبت‌گرا را از جمله رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه برشمرد و یادآور شد: اکنون در رشته‌های مدرسی معارف اسلامی با دو گرایش اخلاق، قرآن و متون، علوم قرآن و حدیث، کلام امامیه، تفسیر تطبیقی و علوم حدیث تطبیقی در مقطع دکترا پذیرش دانشجو صورت می‌گیرد.
دانشکده علوم حدیث از تیر ماه امسال به دانشگاه قرآن و حدیث ارتقا پیدا کرد.
مراسم افتتاحیه دانشگاه قرآن و حدیث با حضور دانشجویان و مسئولان روز 13 مهر در تالار علامه مجلسی مؤسسه دارالحدیث برگزار می‌شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.