سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس :

شعار‌سازی بر معضلات و مشکلات مردم می ‌افزاید/ عمل جایگزین شعار شود

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از شعار‌سازی در عرصه اجرایی بر عمل گرایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ عبدالرضا عزیزی نمانیده شیروان در مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر افراد، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خط ولایت حرکت کنند و منویات رهبر معظم انقلاب را عملی سازند، مشکلات کشور به حداقل می‌رسد و این در حالی است که برخی افراد و مدیران تنها شعار ولایت‌مداری می‌دهند و با شعار‌سازی بر معضلات و مشکلات مردم می‌افزایند چنان که در سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، به جای حمایت از تولید‌کنندگان، سنگ جلوی پای آنان می‌اندازد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه با شعار‌ دادن مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادیجامعه حل نمی‌شود، یادآور شد: شعار دادن مشکلات مردم را حل نمی‌کند بلکه باید در عمل و با مدیریت صحیح اعتماد مردم را به دست آورد.

عزیزی با بیان اینکه مشکلات امروز کشور ناشی از سو‌ءمدیریت دستگاه‌های اجرایی کشور است افزود: این سوءمدیریت‌ها باعث شده تا به صورت نا‌خود‌آگاه به دشمنان کمک شود که مشکلات داخلی کشور را ناشی از فشار‌ها و تحریم‌ها بدانند.

وی تصریح کرد: براساس اظهارات رئیس قوه مققنه، ۱۰ الی ۲۰ درصد مشکلات کشور ناشی از تحریم‌ها و فشار‌های خارجی و ۸۰ درصد معضلات کنونی نتیجه سوء‌مدیریت در دستگاه‌های اجرایی است.

عزیزی خاطر نشان کرد: سوء‌مدیریت در کشور پیام غلط به دشمنان می‌دهدبه‌طوری‌که آنهامشکلات داخلی کشور را ناشی از فشار‌ها و تحریم‌های خودتلقی می‌کنند حال آنکه این برداشت به هیچ عنوان پایه و اساس درستی ندارد چون در واقع سوءمدیریت درحوزه اجرایی کشورمشکلات جامعه را تشدید می‌کند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت تعامل قوا و نهاد‌های اجرایی در برون‌رفت از مشکلات کشور، تصریح کرد: برخی افراد و نهاد‌های اجرایی به جای تعامل و همکاری با سایر نهاد‌ها و قوا، تک‌روی کرده و خود را ملزم به پاسخگویی به مردم و مسئولان نمی‌بینند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، یادآور شد: تنها با حرکت در مسیر مدیریت صحیح، هوشیارانه و غیر‌شعاری است که مشکلات کشور حل خواهد شد در غیر‌ این‌صورت معضلات اجرایی،اقتصادی و اجتماعی افزایش می‌یابد./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.